Pesanan : Sila tekan Ctrl + C untuk copy sebarang kod HTML . tQ !

Khamis, Jun 2

SARJANA MUDA TEKNOLOGI KREATIF KEPUJIAN ( TEATER ) !!!


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia !
OMG ! OMG ! OMG ! Bersyukur kehadrat Ilahi kerana dengan limpah dan kurniaNya aku diberi peluang untuk melanjutkan pelajaran aku ke peringkat Ijazah ! huhu .. kalau tak aku dah perlu sambung belajar untuk semester 4 .. tapi berkat pertolongan dari seorang pegawai penasihat akademik fakulti, akhirnya aku berjaya jugak banggakan mak ayah aku .. Kalau korang nak tau, aku sekarang ni mengikuti Program Penerapan Diploma Semester 3 ke Ijazah Sarjana Muda UiTM ! Kiranya aku tak perlu belajar semester 4 & 5 untuk terus ke Ijazah .. Alhamdulillah .. sebak + terharu jugak bila dapat tahu yang aku sorang jek yang ditawarkan mengikuti program ni .. macam wakilkan untuk 1 batch plak .. huhu .. nak tengok surat tawarannya ? 


Tadaaaa ..

*kena letak watermark, sebab ni urusan yang agak Official .. hehe ..

Tapi kan .. bila aku dah terima tawaran ni .. secara automatiknya aku takkan terima scroll Diploma .. sebabnya aku tak habiskan belajar untuk peringkat tuh .. jadi, aku kenalah fokus & beri 100% komitmen supaya aku dapat pegang scroll Ijazah ! Macam mana kalau kantoi jugak masa amek Ijazah ni ? Aku akan dianugerahkan scroll Diploma, asalkan cukup 90 jam belajar .. hurmmm .. nampaknya aku kena buat yang terbaik .. InsyaALLAH, aku akan cuba sedaya upaya untuk tamatkan pengajian aku di UiTM Puncak Perdana .. Jadi, korang semua doa-doakanlah aku jugak ye .. AMIN ..     ^_^


17 ulasan:

Unknown berkata...

wah...
azreen!!!!
tahniah!!!!
alhamdulilah..
aku serius suka dgr citer ko ni..

1st time aku dgr ada program mcm ni..
biler kau start mulakan pengajian degree?
anyway, nanti kau grad saing aku ngan nizam ker?

AzreenAzeman berkata...

fiq : thanks .. huhu .. erm .. aku start bulan 9 nih .. so, ad mse la utk kumpul duit .. hehehe .. hurmm . yup, ak grad sme2 korang .. sbabnya ak pnye degree ni 3 tahun jek .. hihihi ..

Munira Muhiyddin berkata...

FINALLY, keputusan dibuat jugak !
1st, congrats. ko lah org yg paling bertuah dpt smbung ijazah dgn cepat. rasa cam nak mohon jugak seyh. huhu

Murni Yusoff berkata...

Assalam..tahniah ya..good luck..usha yg gigih dn berterusan akn menghasilkn kejayaan..=)

scya lollita berkata...

alhamdulillah .
tahniah ^_^
smoge suksess

AzreenAzeman berkata...

Munira : thanks .. alhamdulillah, segalanya suda terjawab kan ? huhu .. ermm .. UPSI pn ad bwt sistem mcm ni ke ?

AzreenAzeman berkata...

Murni : Terima kasih .. AMIN .. :)

AzreenAzeman berkata...

Scha : thanks .. insyaALLAH .. AMIN .. :)

suesue berkata...

hye tomok..eh,mcm tomok la..hehe

cik nanie berkata...

bangga saya ade kawan macam awak. hehe :)

gud luck beb!!

AzreenAzeman berkata...

suesue : iye ke ? huhu .. skrg rambut da x mcm tu lg .. hik3x .. ^_^

AzreenAzeman berkata...

nanie : thanks tau .. btw, sejak ko keje ni .. busy jek memanjang yek .. huhu .. ;)

Muslimah Optimis berkata...

al da best dik.. adik akak xnak aply tu.. dia kata nk habiskan dip jugak..huhu.. semoga berjaya ya

SolehaSarkiah berkata...

congrats yea~ alongpun dapat course ni,,tapi cos ni nak belaja ape ea? sory bertanya,juz nak taw :)

Tanpa Nama berkata...

eh..still dpt diploma cuma kena struggle 3sem (sem 1-3) utk dptkn diploma>kena 3.00 above n xde subjek yg repeat!mean grade nnt akn dpt diploma n degree!chaiyok3..uitm mne?puncak perdana ke? :)

L.I berkata...

wah~ uitm di hatiku...

SyahIda M. Akhir berkata...

slm.u smbg dgree masuk part 1dulu ke cemane?nape y ade masuk ters sem3....skdr tnye...nk aply jgk..)